Vill se!

Ätit långfrukost, städat, fikat med nya hyresgästerna efter mig, lagat middag och är inne på femte koppen kaffe. Sitter vid köksbordet tillsammans med mitt kaffe, P3, mina lila tulpaner och januari månads Elle.

Fick syn på en liten artikel om en av dansarna i Fredrik Rydmans streetdancetolkning av svansjön som går just nu på dansens hus i stockholm, bestämde mej direkt att jag vill se den och så är alla föreställningar fullbokade :( Så från att ha varit jätteglad blev jag nu sjukt besviken, fatta vilken cool föreställning det måste vara! Ett klassiskt stycke i Bounce-tapning, känner ett hugg i hjärtat att jag missar det!


 

http://www.dansenshus.se/Pa-scen/Svansjon/

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0