two weeks later





hej hopp, vad tiden går.

Två trasiga datorer senare och, jaa, det var ungefär de två datorerna ja hade på lager, två jobbveckor senare och två veckor äldre och visare.

Brorsan ligge på soffan efter att ha lagat superb fläskfilé med mögelost som jag bara smuttat lite på eftersom elin och jag ska ut å springa härnäst.

Å just det ja, ny kombo och därmed återigen nya grejer i köksskåpen, nya möbler och nya rutiner. :)

Slötittade på premiären av Idol igår men vaknade till liv när en tjej med dreads och gitarr spelade en egen låt som fastnade nått enormt.






Annars är det här små delar av vad som försigått de senaste två veckorna då jag har varit...






...på bondens marknad och köpt liljor


 


... på Svarta och träffat gamla godingar och kastat sill å potäter på lilla brorsan :P





... och lämnnat av Elin vid regnbågens slut






...på Östgötadagarna och tittat på kossor och ätit hemmagjord ostkaka i Kättestad och klappat getter i Löt.






...och handlat astrar vid vägkanten i vikingstad






...fått ett nytt kök :P





Jag har hängt upp Bennys fina tavla och kristallkrona i hallen







Jaha ja, å nog är det höst nu alltid. Jag saknar sommaren redan men känner att hösten har allt att erbjuda. Man måste bara hålla ögonen öppna :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0