Men ja ville ju ha VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR...

What. The. Fuck. All denna snö som bäddade in staden i natt ingick INTE i mina planer för den här helgen.

Eftermiddagsfikat i norpan, som jag föreställde mig i solen någonstans i lä och med ett par feta solglajjer, förvandlade jag i samma stund som den värsta chocken lagt sig i morse till en eftermiddag i soffan med Big Bang Theory-maraton :) 

Å jag som var på plantagen i söndags och började få riktiga vårkänslor. Såg snödroppar...Elin och jag som skulle kratta och sopa och fixa ute  på vår lilla täppa. INTE helt aktuellt längre xP

 



Är fortfarande kraschad på soffan, försöker titta på så ska det låta - men som allt annat var ju det bättre förr. Inte nog med att hela alcazar sitter ihopklämda på en av pallarna vid pianot, dom kör BARA inövade låtar i trestämma, OCH är uppe på golvet varenda låt och kör ett inrepat nummer. Vad hände med det spontana!?...

Well, om en timme har jag lagt bittra pensionärs-Nea bakom mej och svidat om till peppa bartender-Nea :D Efter att ha gästat drinkbaren förra fredagen är nu ordningen återställd och natten spenderas "hemma" bakom Bex-baren.


Damien Rice. En av många underbart bra låtar

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0