Fynda!


 

i Lördags hoppade jag i den vita skjortan och gjorde ett gammalt kärt återseende med servisen :D Och med roliga medarbetare kan det ju inte bli annat än lyckat! Efter ett långt pass var eftersittsen extra efterlängtad och jag pasade på att plocka fram kandelabern och de gamla serpentinerna som jag hittade en timme innan bakom ett av porslinsskåpen :P Ska det firas så ska det firas ordentligt :D





Lördagförmiddagen bjöd på en liten tripp ut till loppiset i Mantorp och där hittade jag den mest underbara gamla tallriken i äggskals-gult och romantiskt gammel-lila, dessutom alldeles krackelerad i ytan. Och detta för det fina priset 20 kronor :D 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0