Middag och spontanfest!

Gårdagens middag hemma hos Micke var precis så underbar som vi hade förväntat oss. Utsökta rätter och gott vin, trevligt sällskap och fin musik. När alla tre rätter var avslutade åkte kexen, mögelosten och vindruvorna fram och kvällen var fullbordad :D Med det har vi alltså tillsist avslutat vårt "halvåtta hos mej"-projekt och med tanke på hur himla trevliga och goda middagar vi har haft är det inte helt otroligt att det blir en favorit i repris :)

 



Pigga och alerta som vi är Elin och jag blev det dessutom en spontanutgång i Norrkan igår kväll efter den trevliga middagen. Efter en springtur ner till stationen hoppade vi på pendeln vid halv tolv, mötte upp resten av partygänget utanför Hugos vid tolv för att sen stå en timme i kö för att komma in. Även om köandet inte är min grej så var det himla skoj att se nått nytt :)

Nu sitter vi iaf hemma igen, parkerade vid vardagsrumsbordet och den fantastiska plågan att påbörja sista hemtentan är ett faktum. Jag tackar gudarna (men mest mig själv) att jag trots allt varit ganska duktig och läst och antecknat en del under jullovet, så nu är det "bara" att se till att producera lite text. Eller ja, först ska jag förstå vad det är min käre examinator vill ha ut av uppgiften, som vanligt. Man är inte så långt ifrån sina elever - trots allt.

- jag orkar inte, jag vill inte, varför måste jag göra det häääääär! ;P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0