Å så vare fredag...

...å den stora frågan är om jag ska peppa lite å ta mej ut å va social eller stanna hemma i soffan med min grymma mjukisfilt och en påse ostbågar som jag gjort mitt bästa för att övertala brorsan att han ska köpa med sig när han kommer förbi om en liten stund.

Elin är hemhemma i fimpan hos päronen så det är jag och Alfred som får husera här hemma i helgen. Och nog för att Alfred är världens bästa kramare så säger han ju trots allt inte så mycket där han sitter om dagarna i hörnet i en av sofforna. Men med tanke på att jag jobbar bex i morron natt så får jag väl min beskärda del av socialt umgänge i morron, så det kanske vore lämpligt att hålla sej hemma en kväll som lite omväxling. Sen vet vi ju alla hur det brukar bli med den saken i slutänden... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0