Morgonstund har guld i mun




Det är aldrig så skönt att ha brädan med sig som när klockan är halv sex en söndagmorgon och man är påväg hem från jobb och städ och trevligheter på [hg]. Tröttare och slitnare än efter något pass tidigare kan jag inte annat än att hålla med Johan som tidigare under kvällen kände att han kunde skriva under på att man inte är 20 längre :)

Med en svank som fick mej att behöva stå dubbelvikt med jämna mellanrum för att sträcka ut ryggen och ömmande fötter rullade jag med lurarna i öronen hemmåt och vaknade upp vid elvasnåret men tanken - vafan gjorde jag igår? Typ "har jag rullat nedför en klippa?" eller "har jag sprungit ett maraton?". Med andra ord sjukt mörbultat och öm i hela kroppen.

Då är det tur att Elin och Klara har hyrt ett gäng filmer och att soffan och filten är väldigt sköna :) I morgon börjar jag ju trots allt jobba igen och det känns sååååå galet skönt. Får se hur länge den känslan håller i sej :P 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0