Grillkväll





  

Onsdagkväll, aka lillördag, och regnet höll sig borta så att vi kunder grilla som vi hade planerat.





Linda & Fredrik hade båda lyckats landa i Linköping tillsammans :)






Jaa, jag har flanellskjorta, och jaa, det var kallt!
Bada ena kvällen och gå runt i jeans och långärmat nästa kväll :/ Så ganska kort efter att Albert och Lina anlänt beslöt vi oss för att helt enkelt gå in och sitta inne i värmen.

Idag började Elin jobba och jag har skjutsat henne till jobbet så att jag kan ta bilen ut till Mantorp och reka lite jag med :) Känner mej faktiskt ganska sugen på att komma igång och varför inte fördriva dagen med att vara lite produktiv! :D 

 

Bag Raiders – Way Back Home








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0