Torsdagmorgon

Sitter i baljan med mitt morronkaffe i min blå termosmugg och väntar på att kära Lina ska komma till universitetet och släppa in mej på hennes kontor :) Hade möte med jocke, min handledare, igår och han får mej alltid att bli asapepp på att jobba vidare. han kommer med konstruktiva förslag på ändringar, poängterar det som är extra bra och har nya spännande idéer som vi spånar omkring. Sen går man därifrån och känner att man håller på med världens bästa arbete.

Lite skillnad från de tio veckorna i våras som gick ut på att sitta på seminarier och ta emot hånande glåpord från min kursansvarige aka examinator som öppet inför alla i klassen om och om igen gick på om hur korkat det är med naturvetenskap, biologi, och för at inte tala om att det existerar forskning på hjärnan. VEM skulle nånsin kunna ha nytta av nått SÅNT korkat som att faktiskt undersöka vad som händer i hjärnan när vi skapar minnen! ;)

Ska bli spännande å se om han tänker examinera mej eller inte :P

I morse var det för övrigt frost och för jävla kallt. Tur att jag var på stan igår och shoppade lite nya kläder och en tjock halsduk :) Å då vill jag poängtera att jag inte köpt ett klädesplagg sen innan midsommar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0