Long time no see

Exjobbet har dragit igång igen och den stora tunga stenen ligger och trycker mej på mina axlar. Det stressar mej nått otroligt att ha det över mej hela tiden, och det blir inte bättre av att jag bokar upp mej på tusen andra saker hela tiden. Men jobb är ju trots allt jobb och pengar tackar man inte nej till.

en liten summerning av de senaste två veckorna då... :)

√ köpt en ny mobil efter sju-åtta år. En finfin xperia X10 mini pro. Som fungerar för det mesta...

√ Träffat alla gamla patetjävlar på Svarta. Å lyckades hålla mej vaken och pigg ända till nån timme efter midnatt!

√ Klippt av mej lite mer än hälften av mitt hår. På ena sidan då.

√ Varit i Sala hos Maria och Magnus på en underbar kräftskiva! Jag åt hela 1 kräftstjärt :)

√ Börjat jobba i bex på [hg]. Så nu blir det sex pass i månaden med servisen också.

√ Varit riktigt duktig med att avstå sötsaker och har nästan lyckats hålla det till 1 dag i veckan!

√ Lyssnat så fort jag kommer åt på Robyns pt.2. Good shit.












...Och märkt att det nu har börjat bli höst. Igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0