Det var bättre förr har jag hört...

Tentakravall i fredags. Kul förfest, inte så kul kravall. Jag gillar forte! helt enkelt.

För att kompensera för den uteblivna dansen i fredags var vi tvugna att vara kvar på [hg] igår Sara och jag efter att vi käkat lite mat där. Kände att jag inte egentligen hade samvete att vara ute å ränna igårkväll också så jag försökte stilla mitt dåliga samvete genom att messa mamma å fiska efter nått slags godkännande och att jag inte är en dålig människa :P

Idag har jag varit desto duktigare och grottat ner mej i gestalpsykologi och allt vad det innebär. Nu blir det bokningsmöte med servisen nere på stan innan det är dags för rond två med arbetet ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0