...å man kan även bli rädd för sej själv.

här sitter jag och ägnar ett halvår år minnen, minnesskapande och lagring jada jada jada.
Sitter framför datorn vid köksbordet och skriver om just minnesfenomen, tittar upp mot diskbänken och kommer på at jag glömt bort att jag värmde tevatten för säkert en timme sen. Tänker vidare att jag är förvirrad som inte kom ihåg det.

Nu är det dags för lunch och jag reser mej och går bort till diskbänken. Där inser jag till min förskräckelse att jag inte bara värmt vatten utan också HÄLLT i vatten i koppen med tesilen i...Nån mer än jag som är sjukt bra på å göra saker ni inte vet om? :P

Ibland undrar man ju vad hjärnan sysslar med när jag inte är där...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0