Vita flingor små...

Så föll då höstens första snöflingor över östgötaslätten.

Å hur annars fick jag reda på detta än genom x antal facebook-uppdateringar som dykt upp på de 15 minuteran ja lyckades koncentrera mej på mitt arbete istället för på vad folk gör och inte gör en torsdagkväll.


 

 

Annars är det som sagt skrivande som pågår ända in på småtimmarna ikväll, tänker att jag håller ut en timma till innan det är dags att krypa till kojs under mitt underbara, flufiga duntäcke. Så här sitter jag, vid vårat fina köksbord, knapprandes på datorn medan lätta, vita snöflingor yr runt ute i mörkret i de vinande östgötavindarna. Jag är rätt nöjd där jag sitter trots allt...

 

 

 

God natt och sussa sött!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0