Peter Morén

Idag blev en ganska bra dag, trots att jag snoozade 1 1/2 timme imorse :P Cyklade ut till Tornby igår och hämtade upp min telefon på elgiganten efter att det (antagligen) varit på ett litet lagningsbesök hemma på Anovo i kristinehamn. Så nu kan jag snooza igen och vi såg ju hur det gick...

Hur som har jag fått lite ändringar gjorda på arbetet idag och varit ute i rydsspåret med Danne å Elin och vi tog oss runt hela 5 km :)

Nu är det dags för en dusch och peppa lite på John Doe ikväll - Peter Morén. Har inte hunnit lyssna in mej helt och hållet, men på det stora hela tror jag nog att det blir bra :D



 

Peter Morén - I spåren av tåren

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0