När sedan vägrar bli nu men imorgon blir idag



I onsdagskväll var Elin och jag på bio - Tusen gånger starkare.





Igår var Sara, Elin och Jag på John Doe. Där satt vi insvepta i gröna Briskafiltar och drack Irish Coffee för att hålla värmen i väntan på bandet. Sen köpte jag en av de 9000 exemplaren av Angels Share, för den underbart fina ettikettens skull. Dessutom var den väldigt god.





Kristinehamnsposten bjöd på den här fina stripen. Jag tar åt mej och funderar på om det kanske är sen nu. Alltså sen när ja ska sätta mej å skriva. Eller ja menar nu..

"Här ligger ett fint blad! Vill du inte ha det till din samling?"
"Nej"
"Inte?"
"Det här är en underbar eftermiddag. Tror du att jag vill förstöra den med att slava för fröken?"
"Men tar du det här nu, så blir det ett blad mindre att samla in senare."
"Jo, men just nu är det ett blad för mycket."
"Det är visst alltid nu. Tills det blir sedan."
"Vad nu det betyder."

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0