Dagens Google

Dagens två googelsökningar är

  • Övervintring av pelargoner
  • Panerad rödspätta
Jag känner mig mer som hemmafru idag än som 24-årig student. Tur att jag ska till [hg] ikväll å jobba servis så det blir lite balans i tillvaron.

Hur som helst var jag kors i taket diciplinerad och klev upp innan åtta i morse, så nu när klockan straxt är ett känns det verkligen som att halva dagen gått och inte som att den just börjat. Och tro det eller ej men mitt älskade och hatade arbete börjar snart bli klart. Jag är så TRÖTT på det, samtidigt som jag fortfarande tycker att det är himla spännande. Det tar bara lite udden av det när kära Anders, examinatorn, inte riktigt är med på noterna. Han är expert på att såga mej vid fotknölarna, och om jag bara visste om han hade koll på vad han pratade om så skulle det vara lättare, men det har han bevisat så många gånger att han nog inte gör.

Well, en sista kraftansträngning så är jag nog nöjd snart. Bara småpill kvar som helgen får ägnas åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0