Weekend @ [hg]

Fredagen spenderades (som vanligt?) på hg men denna kväll flyttade jag en våning ner och parkerade mig i entrén med en biologi B-bok och min stickning.




Sara försåg mig med en jobbdrink och Jakob kom med min favvocheescake. Härligt trevlig kväll! :D


Igår var det personalfest. Temat var subkulturer och vi i servisen var utklädda till en grafittivägg, aka en kultur nere i tunnelbanorna ;)





Bästa gruppen (vi kom iaf tvåa och hade mer poäng än vad som var möjligt enligt petter ;P), här lekandes repet genom kläderna-leken




I drinkbaren blev vi utmanade att skapa en ny shot av vilka ingredienser vi ville. Resultatet blev ett "miniavloppsrör", som tro det eller ej smakade rätt så gott!




Sedan var det dags att svida om för sittning och det var inte riktigt läge att försöka reda ur det toviga håret, då får man jobba med vad man har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0