Nån dag ska ja bli bra på å va ensam. Den dagen var inte idag.



Solen börjar titta fram lite försiktigt straxt innan den ska försvinna undan för idag. Jag har slängt bort en dag på ingenting vilket gör mig lite småpissed, men jag har ingen annan att skylla än mej själv.

Bakade en kladdkaka som jag aldrig var riktigt sugen på. Åt en bit ändå och bestämde mej för att laga ordentlig mat ikväll för en gångs skull. Duschade och gjorde mej iordning för att vakna till lite, tog en promenad runt ryd med en inköpslista på en liten gul post-it nerstoppad i plånboken. Började dugga lite innan ja kom fram till Hemköp. Plockade åt mej det som stod på listan, inget mer och inget mindre. Lite tomater, färsk koriander, lök och ingefära. Lite mjölk, grädde och honung.

Nu har ja lagat mat ja inte är sugen på för att ja åt av kladdkakan ja inte ville ha.

Å ja har så jävla ont i nacken, skulle döda för att nån skulle massera mej.
Å näe - ja tycker inte alls synd om mej själv idag. ;)
Men man kan väl få ha en sån dag emellanåt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0