Life beyond

Skifte igår, och till slut är jag patet på riktigt. Alldeles på riktigt, helt utan ansvar, helt utan cellenyckel, sju tusen vändor till VTI, planeringsmöten och långa städnätter på Kårallen. Missförstå mig rätt, mina tre år som sektionsaktiv har varit asgrymma, hur roliga som helst och jag ångar inte mång sekunder av det. Hade inte min stackars dator varit paj hade det funnits lite mer roliga bilder att välja mellan, men jag lyckas skrapa ihop några.



UK 07. Regnet stod som spön i backen från kl 18-04. Men som nybliven festerist var vi alla glada ändå.




Älskade 4V. Alltid ett leende i bakfickan :D




Nöjd och glad ordförande Nolle-p 08.




GF 09.
Även om det är sjukt mycket arbete med ett nolle-p var återigen lösningen på alla problem att försöka göra varandra glada. Receptet är noggrann planering, kunskap om varandras stresstolerans och stressbeteenden (Kramlistan :P) och obegränsad mängd såpbubblor. Vem kan vara arg i ett rum fullt av såpbubblor! :D


Så på tisdag sitter jag på patetkullen på 4V´s vårpicknick och njuter av att se andra jobba.
Och vi har beställt sol. Så ge mej sol.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0