Vaknar upp till en ny värld i morron

hade tänkt skriva ett lyckligt inlägg om hur jag har en underbar kärleksaffär med solen, hur vi är ett perfekt par och hur jag aldrig vil skiljas från min underbara älskare, men just hemkommen från en föreläsning/show med Henrik Fexeus är huvudet nån HELT annan stans. Det var det absolut sjukaste ja varit med om på ja vet inte hur länge...!

Om jag trodde att jag hade dålig koll på min omgivning och vilka signaler man sänder ut eller hur lättpåverkad man är av andra så är ja nu i en sinnestämning där jag känner mej helt frånkopplad från mitt liv och mina vardagliga val och beslut. Så jävla obeskrivligt sjukt. Gå å se allihop!

Nu ska ja kräkas alternativt gråta mej till sömns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0