Torsdagens ♥:an

♥ Lycka är att hitta ett par fina skor :) Efter en lång och hopplös jakt stod dom där mitt framför mej - ett enda par i en enda storlek med ett enda mönster. Förutom att de var 39 istället för 38 fanns det inget annat alternatv än at slå till, och nu är dom mina.



♥ Förutom ett par fina skor innehöll torsdagen en tur till [hg] och John Doe för lite Moto Boy. Om jag gillade honom innan är ja nu lite smygkär i honom :) Saknades bara nån att hålla handen med där i mörkret, shit vilken röst han har.




Moto boy – When My Heart Was High

Moto boy – If Only Your Bed Could Cry

Moto boy – Ride my wild heart






Kommentarer
Postat av: elin

Vilka fiiiiina skor! I like och vill ha! :)

2010-03-27 @ 21:26:19
Postat av: Albert

Haha, jag kände samma sak i torsdags, inte det om skorna alltså..

2010-03-28 @ 23:41:09
Postat av: Nea

haha, vadå vill inte du ha ett par fina blommiga skor albert? :)

2010-03-29 @ 08:08:51
Postat av: elina

fina!

2010-04-02 @ 22:03:41
URL: http://elinets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0