Det regnar igen...

Sara och jag skulle ut på solskenspromenad igår men hamnade på en picknick-filt vid BK9 istället. Innan solen försvann över hustaken blev det mycket skratt och grillning medan gula och lila krokusar tittade på oss från husväggen och Petter, Viktor och Hille ölade friskt :) Innan jag visste ordet av var planen enligt dem att vi skulle med till Kårallen. Vid nio var jag övertalad och kvällen blev därefter :P


Jag frågade mej inte bara en gång vad jag gav mej in på när jag lät mej luras med till Kårallen med dom här tre x), men om ett gott skratt förlänger livet ökade ja mina chanser med en extra livstid igår :D



Idag vaknade jag till ljudet av regn. Lite nedslående men lugnande på samma gång. Startade dagen med att läsa en fruktansvärt vacker text om en tjej som kämpat men dött i cancer, om henne, hennes man och deras lilla dotter, så regnet kändes genast ganska överkomligt.
Nu är det filt och mys med Alfred i soffan resten av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0