Den som väntar på nått gott?

Kentmanin fortsätter och jag behåller mitt goda promenad/armhävnignar/äta ordentligt-humör. I morron blir de ekologilektion och lite [hg]-jobb efter det.

Längtar efter påsk och längtar efter sommar. Tycker om att längta men samtidigt kan jag vara den otåligaste människan som finns just när ja längtar. Men tänk att kunna gå ut vid kl tie för en ljummen kvällspromenad, det doftar grönt och frächt blandat med en svag grilldoft... Håret är tovigt och fuktigt efter dagens badande och solande. Man kommer hem igen och lägger sej i en sval säng och sover som en stock av all frisk luft och sol.

Ge mej. Ge mej nu!



Åters första kvällsdopp i fjol i mitt älskade vänern



Vass. Jag älskar vass...


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Nea=) Du skriver alltid så fint! Härliga bilder och jag kan inte annat än att hålla med dig om att våren och sommaren gärna får komma nu=)

Massa Kramar

2010-03-16 @ 16:34:23
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Nea

Tack söta :) Hade kunnat skriva att det snart är sommar, men ja vaknade och tittade just ut genom fönstret och tro fan att det har snöat(!?)inatt....

2010-03-17 @ 07:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0