I keep dancing on my own

Glömde en av de kanske viktigaste komponenterna i mitt perfekta sommarjobb; musik på högsta volym på bilradion mitt ute i ingenstans på östgötaslätterna! :D Gladast blir jag, och högst sjunger jag när Robyn – Dancing On My Own eller Oskar Linnros – Från och med Du spelas på radion.

Robyns nya album Robyn – Body Talk pt. 1 är på listan på spotify just nu, hos är lika bra som alltid. Ligger halft utslagen på soffan efter att ha sprungit direkt till volleybollplanen efter jobbet idag. Spelade ruskigt dåligt idag vilket irriterade med en aning men det var skoj ändå :P Nu har ja sand precis överallt. i hårbotten, ögonbryn, knäveck och öron.

Imorron blir det till att plocka blommor med Sara o Hille innan vi åker ut till stugan. Tjuvstartade lite idag när ja såg ett litet mindre blått hav av blåklint på ett fält vid Slycke, blåklint och prästkragar är ett måste på midsommar!
Blommor eller inga blommor, får ja bara vara frisk iår är ja ganska nöjd :)

Den här är bra också btw... : Robyn – Cry When You Get Older

"-Love hurts when you do it right, you can cry when you get older!"

 

Trevlig midsommar!

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid trevligt med blommor. =)

2010-06-26 @ 14:41:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0