Time flies

Tid är ett spännande fenomen, att det är så otroligt relativt till vad man gör med den. Ju fler saker man gör på en dag desto längre verkar dagen ha varit, och får man riktigt många saker gjorda känns vissa dagar till och med som två. Sedan jag startade dagen i morse, med ett minor break down över en vidrig spindel i mitt badrumstak (återigen guldeloge till min ömma moder), har jag hunnit med 8 timmars jobb, klippt gräset, rensat rabatter och stenplattor, städat, tvättat, planterat blommor, bakat paj och ätit paj med Linda, samt två turer på brädan.








Nu är det fint och rent och jag är trött och redo för lite sömn. Imorron blir det jordgubbsplockning med Lina och Linda och lite fika på stan med Mia o co.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0