Sommardag 2



Gårdagens öppna vänervyn byttes mot vänerviken i morbrors stuga. Där väntade mormor, morfar och moster med sill och potatis och mamma och jag hade med oss jordgubbar och vaniljglass.



I klippskrevorna växte smultron i massor

 

I några veckor har jag tjatat om att ja vill lära mej åka longboard i sommar, och otålig som jag är gjorde jag slag i saken och köpte mej en idag (för betydligt mer pengar än ja tänkt mej :P). Så efter en lite övningstur längs jutviksvägen drev värmen mej ner till Skymningen i skärgår´n för ett eftermiddagsdopp.
And I´ll tell you - ja e grym på´t :D

Kvällen ska spenderas med Linda, får se vad vi hittar på.

"En kan inte få hele vâla å tappe anda- varevige da.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0