En lite sundare vecka

Efter ett par veckors obcent frossande i allt som har med socker att göra kände jag i söndags när jag satt med näven i en påse lösgodis från Godisstoppet utanför Enköping att det var mer än hög tid för en sockerdetox-vecka. Två dagar senare känner jag mej på rätt spår, och förutom ordentlig mathållning i hela två dagar har jag dessutom lyckats med en löptur i rydsspåret med Elin samt en tvåtimmars kvällsprommenad med Micke längsmed stångån. För dom som kommer ihåg min hårda insikt ifjol om att knappt komma i sina i vanliga fall alldeles för stora byxor så ligger det på den nivån i sommar igen :P



Får man inga blommor får man fixa dom själv. Ärligen stölna rosor nere från hamngatan samt från parken vid Katedral :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0