To-Do första veckan 2010

Jaha, då var det söndagkväll. Jag vill att dagarna ska gå så ja får börja träffa lite mer folk igen även om ja har det rätt najs här hemma i min lägenhet :)
Å dagarna går, vilket tyvärr också betyder att jag borde ta tag i allt det där man pausat från under julen.

Så, min todo-list närmaste veckorna, starting tomorrow at 10 am:

φ Skriva GF-testamente
φ Sammanställa min del av stressor-projektet

φ Börja skriva på min f***ing j***a hemtenta. Vägrar göra det utan Ellen...  :E


Mission ikväll är att komma i säng i tid så jag pallrar mej upp i möra när ja ska datea Lina i A-huset. Men först ska ja fira av helgen med lite Häagen-Dazs Strawberry-Cheesecake.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0