Tentaplugg gör konstiga saker med en...

Har just börjat gråta över en kanelbulle.

Inte helt normal reaktion över en bulle, men Ellen har lyckats göra Farmors Kanelbullar. Dom ser lika dana ut, luktar likadant (redan där började jag filppa), och sen när jag bet i den smakade den exakt som farmors himmelska kanelbullar.
Så skrattande och gråtande samtidigt smaskade jag i mej 3 stycken, det får man när dom är så goda.

Imorron är tentaplugget ur världen och jag kommer för hoppningsvis börja bete mej lite mer normalt.


Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHA ja imon är allt som vanligt igen:) Ses, sov så gott! Kramar

2010-01-24 @ 22:03:04
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0