Pure satisfaction

Ååå den himmelska tillfredställelsen över att ha jobbat flitigt en hela dag och dessutom producerat något i slutänden är total. Sammanställning av min del på projektet är nu check.
Ändå har Ellen och jag haft en väldigt lugn och trevlig dag vid vardagsrumsbordet med varsin dator, ett ständigt flöde av kaffepåfyllning och självklart mer eller mindre snatter om allt och inget.

Hade inte termometern visat - 18*C ute hade jag kanske till och med gått ut på en liten promenad nu. Kanske.
Men nu slipper jag och vem vet, kanske unnar jag mej ett litet minimaraton av Sex and the City.

Måste ju spara utrensandet av garderoben samt städandet av mitt överfulla skrivbord tills det är dags att tentaflykta från hemtentan.

Life is greate. Som efter ett premiärdopp i sjön en fin försommarkväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0