Organisation?

Har just pratat i telefon med en otrevlig dam på transportstyrelsen och en riktigt trevlig herre på polisen. Tappade bort mitt körkort i september, amnälde det borttappat och har nu 3 månader senare hittat det i fodret på en av mina väskor. Damen på transportstyrelsen avbröt mig precis hela tiden och hade inte svar på någonting alls, lät som en smal snipig dam i sina bättre 50+ och allmänt bitter och bitsk. Herren på polisen var skojfrisk och otroligt hjälpsam och serviceinriktad.

Summan av kardemumman är att min anmälan inte registrerats hos transportstyrelsen utan bara hos polisen så mitt gamla är fullt kördugligt. Good for me, att transportstyrelsen och polisen glömt bort att prata med varandra. Hoppas att damen på transportstyrelsen bara hade en dålig dag och inte är bitter varje dag, för gud så tråkigt liv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0