Morgonstund kan ha guld i mun även om man inte kliver upp

Orkar inte kliva upp så jag startar dagen med datorn i sängen. Lite frukost på det så skulle jag kunna ligga kvar här ett bra tag, fy fan för å gå upp i en kall lägenhet när det är så mkt skönare under duntäcket. Men nån gång lär ja behöva pallra mej upp för ja kommer inte få nån frukost på sängen hur länge ja än väntar, och jag behöver ta mej ner på stan för å köpa en almanacka, sprit och nått att ha på mej på traffic light på torsdag. Gult med en touch av grönt? Jaa, va fan man kan ju inte springa runt som ett jävla grönt lyse, lite kräsen tänker jag fortsätta va ;)

Tänker dra mej ett tag till sen kanske, kanske jag tänker gå upp, man vill ju trots allt inte sova bort hela dan :D


Kommentarer
Postat av: Annie

Hihi nej helgrön kan du ju inte vara :) Skönt att vara röd :)

2010-01-20 @ 12:38:28
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0