Min "busskille" :P

Snirklar genom gasquegången påväg upp mot skrivsalen där vi tydligen skulle in på speeddating och någon stoppar mej med världens leende: "hey, du e ju busstjejen!". Efter att han fått upprepa det ett par tre gånger gick ljuset upp för mej att det var den supertrevliga killen som ja väntade på bussen med när jag klivit av tåget från kristinehamn innan nyår. En halvtimmes väntan på bussen i kylan och man hinner prata om en hel del!
Världen är liten och det gillar jag :)

Nu är jag otroligt sugen på en semla, väntar på att elin ska ringa så jag får stilla mitt begär :P


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha vi var oxå på speeddatingen! Det var ju bara Y-killar som satt där hahahaha!

2010-01-22 @ 17:27:57
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0