Lovely Thursday

Omväxling förnöjer så idag har jag ägnat dagen åta att frysa i Key-huset istället. Fick väl lite gjort med projektet iaf...

Har just sagt hejdå till söta Linda och underara Micke, det blev en trevlig spontanmiddag med goda vänner, god mat och ett glas rött sådär för att torsdagsfira lite. Nu är jag nöjd, lycklig och trött och hoppas på en god natts sömn, har varit lite dåligt på den fronten senaste veckan - är för utvilad för att sova djupt gissar jag. 

I morron blir det till att plugga hemma istället, här är det också kallt men ja har iaf tillgng till både tofflor, filtar och te. Har jag begriplga saker nu så beror det inte på vinet utan att jag ser toksuddigt och mina ögon vägrar skärpa sej trots att jag gnuggar frenetiskt.  




På Menyn:
Mickes heta sidfläskpasta :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaaa det var himla mysigt :)

2010-01-09 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0