Ett gott skratt förlänger livet..?

...Frågan är om man ska skratta eller gråta.

Föreläsningen idag, under namnet Didaktik, var helt otroligt dålig och jag kan utan problem sammanfatta den på 2 minuter utan att missa ett ord av någon som helst vikt. Mjäkig föreläsare som pratade till oss som om vi vore 14 år. Tänker inte ens göra mej bekymret att gå på "ämnenas historia" klockan åtta i morron bitti, vill inte förtöra en dag till. Skriver GF-testamente istället :)


Tro fan att vi fick göra namnskyltar på föreläsningen idag. Jag blev så förbannad att uppgivenhetstårarna började trilla och var på väg att resa mej och gå. Istället gjorde Ellen min namnskyllt och beordrade mej att sitta still.
Ska grunna vidare på mitt liv också, om det verkligen är värt ett år till av min tid att ta sig igenom den här utbildningen.


Är just hemkommen från middag och hederligt gammalt tjejsnack med Elin, Fariba och Magda. Orkade egentligen inte ta mej dit, men pallrade mej iväg iaf och det ångrar jag inte. Har skrattat konstant hela kvällen - alltid lika härligt!




Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaha ja vad ska man säga!? Idag ska vi på barngympa, det ska bli roligt att följa med=)Ses snart!

ps. snygg skylt ;)

2010-01-27 @ 15:45:17
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0