Var sak har sin tid. Eller så gör man allt på en gång.

Gör sju saker på en gång, utan att få nått riktigt gjort tror jag. Glassen står å går i maskinen i köket, TV:n är på, miljökemiboken ligger uppslagen i vardagsrummet. Jag skulle hämta ett block i sovrummet men fastnade vid datorn, skulle väl kolla mailen, sms:a nån också tror jag. Har skurit upp en apelsin men bara ätit en klyfta. Resten ligger på en tallrik på bordet.

Det värsta är känslan av att jag glömt göra nått. Eller så är det bara avsaknaden av att göra färdigt allt jag håller på med som river runt längsryggraden.

Ska skriva ett brev till CSN också, och förklara bort min brist på 30 hp vt09. kanske mest är det som ligger och gnager...


Kommentarer
Postat av: Rada

haha, har du också fått ett sånt brev? tipset är att strunta i att lämna in intyg och bara ringa dom och be dom kolla ladok igen...

2010-02-24 @ 06:41:14
Postat av: Nea

Ja, fy tusan...

Skickade ett brev till dom i måndags och försökte förklara mej, det var ändå ett ärligt misstag - är inte så hemma p ådet där med distanskurser!



saknade du mycket poäng?

2010-02-24 @ 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0