Nea bakar :D



Ett fikabord med läckerheter från Leilas underbara kokbok.





Rosa maränger, lagom sega i mitten





Chokladmuffins med chokladtopping, Hallonmuffins med hallonkristyr





Dumlemuffins





Innehåller 300 g hasselnötter och 300g mörk choklad. Och jordnötssmör. Den är gooooood!



Haft en härlig dag i köket med bakning i timtal, och kära kära vänner som jag får göda :D Tulpanbuketter i hela lägenheten gör inte tillvaron sämre.

tusen tack för alla gratulationer, jag blir gladare än vad jag tror jag ska bli varje gång :)


Kommentarer
Postat av: emmaa

Åh nu blev jag sugen på att baka! Och väldigt avundsjuk på alla tulpaner. Måste införskaffa en bukett :D

2010-02-24 @ 08:51:43
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Nea

Jaaa, baka är det bästa, särskilt när man inte måste äta allt själv :P

Och tulpaner är det som får februari och mars att vara uthärdligt innan våren kommer :D

2010-02-24 @ 09:56:55
Postat av: Ellen

det ser helt fantastiskt ut!!!=)

2010-02-25 @ 13:24:04
Postat av: elina

Jag drömmer fortfarande om den underbara tårtan!

2010-02-28 @ 23:00:41
URL: http://elinets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0