John doe är tydligen inte min grej den här terminen...

Tänk att så många blir så glada av att se snön smälta och droppa ner från hustaken! Jag själv är inget undantag, blotta synen av asfalt ger ett litet lyckorus som sprider sej genom hela kroppen.

John doe igår blev ett fail, det var så mycket folk redan vid sju att matkön var oändlig så det var ett hopplöst fall. När vi väl hade ätit på egen hand; Sara, Elin och jag, blev det en lååååång väntan på att Joel skulle börja spela. Eftersom övervåningen var fullproppad av bord och människor uppstod ett mindre kaos när ingen kom fram vare sig till baren (där kön var minst 30 min), med hamburgarna till alla väntande gäster eller för att plocka undan och diska glasen - så allt blev försenat. När klockan var halv elva lämnade jag vår älskade herrgård - utan att ha hört en ton spelad, och svidade om till hängslebyxor och laddade om för kravall.

Idag har jag inte gjort mycket alls, sitter lite med labbrapporterna som ska läsas igenom. Ska snart hoppa in i duschen och knata bort till [hg] för mitt tredje provpass i servisen, har varit bara skoj hittills :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0