Back @ Berzan!

... och livet är topp! Tro det eller ej men jag saknar inte LU90 just nu ;P

Har det verkligen kalasbra bland våra gymnasieelever, kämpar på med att hitta på underhållande undervisning som tillfredställer alla... alla lär ju på olika sätt eller ;)

Jaa, näe. What to say. inte så myckt för tillfället, resten av mitt liv är lite on hold för tillfället. Ska skriva ett brev till CSN och förklara varför jag inte vill bli polisanmäld för att jag läste för lite poäng förra våren. Den där stenkursen lever fortfarande kvar som en liten vålnad som spökar. Blev uppenbarligen aldrig ens registrerad på den, vilket CSN inte gillade.

Nu ska jag ta ledigt för idag och kolla på TV.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0