vikk vs. LP

Idag och imorron står det universitetet på schemat, föreläsningar och ett par gruppreflektioner. Redan innan jag lämnat lägenheten i morse var jag bitter och grinig vilket inte blev bättre av att dom (som vanligt iof) inte hade nån rast mellan 11 och 11.15 när jag tänkte joina, så om möjligt ännu grinigare knatade jag ifrån key igen utan att ens ha entrat föreläsningssalen.

Så att tacka ja till att vikka för christian som idrottslärare på berzan i morron var inte nått vidare svårt val. Så istället för ett pra tradiga färeläsningar i key i morron blir det en handfull idrottslektioner med berzans högstadieelever imorron. Efter det blir det julbord på hg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0