recap



Söta farmor fyllde 80 år i veckan och bjöd på underbart gott julbord



Tillbaka hemma i linkan blev det lite pysseldags




...och pepparkaksbak :)



På hg hittade jag en kväll finfina clementiner från marocko som gjorde mig lite nostalgisk



Hg-huset har inte bara fina ljusslingor runt fönstrena utan även dekorativa istappar :)



och i torsdags var det dags för årets sista John Doe - [ingenting]



I gårkväll återsågs skytte-c, bilden talar för sig själv...



innovativ placering av fulvinsflaska...? Blev lite snopen när jag skulle tvätta händerna ;)

Ikväll är det fattömning på [hg], ska jobba servisen och sen invänta den gemensamma eftersittsen!
Nu ska jag götta ner mej i soffan under vår nya underbara mjuka och ulliga filt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0