Lugnet innan skolstart

Tröttheten har tagit ett litet men stadigt grepp om mej de senaste dagarna. Hoppas att det är ett övergående tillstånd för det känns inte helt normalt att somna innan tio på kvällarna, kliva upp vid tio och sen sova ett par timmar på eftermidadgen. I morron börjar skolan, synd bara att det inte innebär en strukturerad vardag för det skulle jag behöva.

Igår var solen framme en sväng och Sara och jag åkte ner på stan och kikade runt på the international market. Där köpte jag sockerärtor och nektariner och Sara köpte underbara dahlior.

 

Idag hade vi söndagslunch hemma hos petra och Lilla Max var där med sina lysande ögon och leende mun

 

 

Nu ska jag fortsätta slöa framför TVn och eventuellt ta en promenad i kvällssolen.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0