Älskade Leila

Efter en kort sväng ner på stan idag i helt andra ärenden kom jag hem med en ny kokbok av Leila Lindholm. Den är fylld med underbara recept på pizzor, bröd, bakverk och glass. Med andra ord - ännu en ny bibel!
Bilderna talar för sig själva...












Å såhär lycklig är jag när jag bakar, inte Linnea 3 år på en pall framför bakbordet hemma i farmors kök utan några år senare:)

Sen är jag mindre lycklig när jag tryckt i mej alldeles för mycket smet och färdiga bakverk, men då tar man en liten springtur och bjuder bort det som är kvar! ;)



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej=) hur är det med dej? Vilken underbar bok/biler! Massa Kramar

2010-08-15 @ 10:06:34
Postat av: Nea

Visst är den underbar! här är allt fint, lite ledsamt att sommaren börjar ta slut :/



Kram!

2010-08-15 @ 10:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0