1 Augusti

En härlig helg i Husby Långhundra med kära Sandenskog-släkten och vår årliga golftävling är nu till ända och jag är på plats på åttonde våningen i kristinehamn igen.



Efter en tågresatill Uppsala som ja utan problem lyckades med att sova mej igenom hoppade jag av landsväsbussen vid Långhundra affär och promenerade den korta lilla biten upp förbi kyrkan till familjen Sandenskogs hus.



Där spenderade jag några timmar i eftermiddagssolen med en bok i hängstolen under äppelträdet medan jag väntade på att släkten skulle komma hem från golftävlingen.

Idag har det spelats en runda till och när jag har gift mej rik (ja, ja kommer ju knappast arbeta mej rik som biolog eller lärare ) då ska jag också börja spela golf :)

Nu är jag hemmhemma i Hôla en sväng innan det bär av till Stöckhölm för att hälsa på Allis!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0