Lp forever

hahaha, ja blir mer och mer lik min kära mor.....

idag trillade hemtentan ner på hallmattan och precis som väntat behöver den kompletteras med KURSlitteratur. För på filfak är det fult att hitta egen litteratur. Längst ner finns meddelande " hör av dej till mej så kan vi tillsammans göra upp en tidsplan för din komplettering".

Sjukt kul. Här är det inte högre universitetsstudier där man sjäv tar ansvar för sina kompletteringar, näe nu ska ja få hjälp att klara av det. Så fan heller tänker jag. Jag har trots allt min principer, mamma :P

Av ren princip vill ja inte bara använda den (otroligt lama) kurslittertur dom ger oss. Av ren princip tänker ja int ealls maila Harrie och TILLSAMMANS göra upp en tidsplan för min komplettering.

Lärarprogrammet gör mej till en stönig treåring - kan själv :D




Kommentarer
Postat av: Britt

Klart att du kan själv... och gör gärna som jag; eftersom instruktionerna är urusla så lägger man minsta möjliga jobb på första inlämningen och sen kompletterar man när man fått veta vad som saknas..!!

En utmärkt strategi ;))

2010-04-21 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0