Två små ljusglimtar i min vardag :D

Idag gick jag mitt i föreläsnigen. Vi var 15 pers i den lilla salen och jag reste mej upp och gick vid halv tolv. Då hade jag fått nog, börjat skaka i hela kroppen och hade gråten i halsen. Så understimmulerad är jag.

Sån tuuuur för mej att vi har fått lite tillökning i familjen Röhr/Karlsson, två yrväder till hundar :D Rawi, som man skulle kunan tro är en bångstyrig liten valp är en bångstyrig fyraåring å Akka är det lite mer mogna, lugnare yrvädret. Den ena mer kelsjuk än den andra.



Så nu blir det full rulle dagarna långa! Försökt trötta ut Rawi idag med en timmes promenad, en springtur fram och tillbaka till rydspåret och en springrunda runt 5an. Efter sista kvällspromenaden ligger hon faktiskt däckad på mitt sovrumsgolv. En stund iaf..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0