Livet bortom lärarprogammet

Igår när jag kom hem från Berzan efter att va harit där mellan 8-17 satte ja mej på hallgolvet och tänkte - Fy faan vad trött jag är!
Nästa tanke var - Fy Faan va gött å få komma hem å va trött! Känna att man gått en hel arbetsdag och känna att man gjort nått vettigt. Sen skulle vi ut å springa Eling och jag, vilket kändes som en smått omöjlig uppgift. Men jag kom fram till att jag nog inte kommer vara mindre trött nån annan dag i veckan så jag hoppade i löpartightsen och drog upp till rydsspåret på cykeln. Det slutade med att vi sprang en mil på cirkus en timme, inte helt tippat men så jääääävla nöjda vi var! Min första mil någonsin och det gick så otroligt lätt!

Idag har jag hållt i en lektion om Protister, inte allt för upphetsande ämne..
Eftermiddagen spenderades i Vidingsjö där ettorna hade orientering. Så nu har jag cyklat i motvind halva dan käns det som, nog med motion för den här veckan...

Nu sticker ja straxt till Elin å käkar lite!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0