Har ladda batteriöra mä värmländska i hälja!

klocka ä halvtiö å ja har redan sömna på söffa flerö gångör ikväll. skyllört på för möe fresk löft :D

Har vare i söderköping i helgen med mamma o pappa och hälsat på en gammal jobbarkompis till pappa som flyttat från Hôla. Märks att det börjar bli höst nu och i år är jag helt med på noterna! Frisk luft och lönnar i brand...

I morron börjar mitt liv som praktikant på Berzan här i stan, ska hänga med gymnasieeleverna där i två veckor.
Återstår att se om jag har tålamod som krävs eller om jag kommer bli en hitlerlärare :P Ska se om ja hittar nått spännande om det i nån av mina fantastiska kurslitteraturer x|
Alltså, ja skoja...






      

   




Och nu är det tomt och tyst i lägenheterna efter att Akka och Ravi förljt med tillbaka hem till värmland. :( Vem vet, vi kanske lånar tillbaka Akka snart igen nu när vi fått mersmak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0