Guldkorn ur veckans fredag :)

Det som skulle bli min andra föreläsning på tre veckor blev istället en timme på espressohouse med Ellen. När vi satt inne på forumteatern och alla som vällde in hade HU-nollebrickor började vi ana oråd och näe, det var inte alls vår föreläsnig.






Såhär är ja van sen innan att spendera tid, men idag var det inte ens skolk :)




Vid kl tre gick vi till The Clomp och fick prova öl, jag smuttade på lite mööörk coffee stout
och ellen började med en krusovice.

Det här är dagens synd.


Nu drar Elin o jag till Krickan som e på besök i stan!


 

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej hej=) Jag lånade dina fina bilder... kram hoppas du har en bra kväll

2009-09-11 @ 21:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0