Fail

FAIL

1. Vår [hg]- kväll igår. Köade en 40 min bara för att få reda på att det skulle kosta oss 80 spänn för att få komma in och äta, trots att vi tänkte gå innan bandet skulle spela. (inget ont mot hg dock)

2. Mina studier. Behöver jag säga nått mer....

3. All min överblivna tid. Har hört rykten om att de bara vill ha folk till bex på hg som har massa år kvar att plugga. Där rök min livlina till att ha nått att göra.

4. Sockerabstinensen. Den tog överhand i går och jag åt en näve youghurtövergradna nötter.

...och några till som jag håller för mej själv.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej hej:) Sitter här hemma å väntar på föreläsningen på NH, ett tag kvar så jag hamnade här:) Stressigt det är i skolan:P Kram

2009-09-11 @ 11:50:58
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0